השאירו פרטים ונדבר בהקדם האפשרי:

סיפורי הצלחה

שלום – פטור ממס

שלום, יליד 1957, גמלאי צה"ל ובעל עסק עצמאי מצליח, סובל מליקויים רפואיים רבים, ובהם סכרת המלווה בפגיעה בכליות ובמערכת העצבים, כאבים והגבלות בתנועת הצוואר והגב, אבנים בכליות, הפרעות במתן שתן, גאוט, קלאב פוט דו"צ מלידה ועוד.

למרות ריבוי הבעיות הרפואיות שלום המשיך לעבוד כרגיל והשתכר שכר נאה ממנו נהג לשלם מס הכנסה בשיעור של כ-6,000 ₪ בחודש, לאחר תיאום מס עם הפנסיה הצה"לית.

חבר של שלום, אשר הינו עובד בכיר במוסד לביטוח לאומי, ידע על הבעיות הרפואיות מהן הוא סובל ולכן המליץ לו להגיש תביעה לצורך קבלת זכאות לפטור ממס הכנסה מסיבות רפואיות. שלום הקשיב לעצתו והגיש תביעה באופן עצמאי. בסיום ההליך, וועדה רפואית מסכמת, אשר נערכה ביום 02/12/2018, קבעה לשלום דרגת נכות בשיעור של 66.93% מיום 06/08/2018 ואילך. לאחר קבלת ההחלטה שלום הבין שהוא צריך עזרה מקצועית ולכן חיפש עו"ד שיעזור לו בהליך הערר והגיע אליי לאחר חיפוש ב-Google. כבר בשיחתנו הטלפונית הראשונית הבהרתי לשלום שהמרחק בינו לבין הזכאות לפטור ממס גדול מאוד, שכן עלינו להשיג למעשה עוד 67% נכות בשביל להגיע ל-90% נכות רפואית משוקללת, המזכים בפטור. כלומר, עלינו להצליח להכפיל בוועדות ערר את אחוזי הנכות שנקבעו לו בוועדות מדרג ראשון. עם זאת, בפגישתנו גליתי שמכיוון ששלום החסיר טענות רבות, לא ביצע בדיקות חשובות ולא הציג את כל המסמכים המתאימים בפני הוועדות נקבעו לו מעט מאוד אחוזי נכות יחסית למה שמגיע לו ולכן האמנתי שעם הנחיות נכונות כן יש סיכוי להגיע לנכות משוקללת בשיעור של 90%. חתמנו על הסכם, שלום קיבל ממני הנחיות לבצע את הבדיקות המתאימות ולהשיג את המסמכים הרפואיים הרלוונטיים על מנת למקסם את אחוזי הנכות והגשתי ערר מנומק ומפורט. בסיום ההליך, וועדה רפואית לעררים, אשר נערכה ביום 18/08/2019, קבעה לו דרגת נכות בשיעור של 90% נכות מיום 08/01/2018 ואילך.

נוכח החלטה זו קיבל שלום החזרי מס עבור השנים 2018-2019 בשיעור של 142,000 ₪ והינו פטור מתשלום מס הכנסה לכל החיים.

שלום, אשר הקשיב לחבר שלו, עובד הביטוח הלאומי, שאמר לו שעם כל הליקויים הרפואיים מהם הוא סובל "בטוח מגיע לו" ושאין צורך שיפנה לעו"ד כי "ביטוח לאומי יתן לו לבד את מה שמגיע לו", הבין, הפנים ולמד על בשרו כמה תהומית היא העזרה המקצועית של עורך דין אשר בקיא ושולט בתחום.

Paste your AdWords Remarketing code here